sunnuntai 6. maaliskuuta 2016

Kauhee sotku kahden kynnen takia !

Päätin sitten kokeilla marmorikynsiä , tai siis kahta kynttä , kun kärsivällisyys ei riittänyt useampaan ;) 
Molempien käsien nimettömät saivat siis epämääräisen näköisen värityksen ja molemmat tietysti tavoitteesta huolimatta erilaisen ... 
Kuukletin tietty ohjeita ja niitä löytyikin videosta kuvallisiin , joten piis ov keik ajattelin. 

Kasasin tarvittavat välineet valmiiksi :
- sanomalehteä pöytää suojaamaan
- sakset ja maalarinteippiä 
- pumpulipuikkoja,hammastikkuja
- haaleaa vettä kertakäyttömukissa ( tätä en meinannut millään kaapeista löytää )
- aluslakka,päällyslakka, 2 värilakkaa 
Ja ei kun hommiin ! 

Näitä kun löytyy netistä , en lähde ohjeita tarkemmin laittamaan , kuvasin vain lopputuloksen. 

Vaikeimmat kohdat itselleni olivat ( mukin löytymistä lukuunottamatta ) sormen paketoiminen teipillä, lakan tiputtelu nätisti mukiin  ( miten ne tekee niitä nättiä ympyröitä ?! ) ja lakasta muotoillun epämääräisen kuvion siirtäminen kynsiin. 

Jotain sain aikaiseksi ja aikaa meni tunnin verran ;D ja siivottavaa jäi vielä sekä kynsiin että keittiön pöydälle ...
Mukavaa maaliskuuta ❤️



12 kommenttia:

  1. Vai on se marmorointi noin hankalaa! Minäkin olen nähnyt niitä videoita joissa se värjäys käy tosi helposti ja olen harkinnut kokeilua. No jos innostun joku kerta niin täytyy varmaan muistaa suojata paikat :D Terkkuja Barcelonasta muuten, koska olette tänne taas tulossa?

    VastaaPoista
  2. Ainakin näin ensikertalaiselle oli vaikeaa ;)
    Tullaan kahden viikon päästä muutamaksi päiväksi - jee !

    VastaaPoista
  3. Mulle kävisi ihan varmasti just noin, kärsivällisyyteni tällaisissa asioissa on aika minimissä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen yleensä kynsijutuissa kohtuukärsivällinen , mutta kaikkien kynsien marmorointi olis ollut liikaa;)

      Poista
  4. No jopa kuulostaa hankalalta ja hermoja vaativalta touhulta!

    -Johanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitähän se , ehkä joskus , kun ei ole koko päivänä mitään muuta tekemistä :)

      Poista
  5. Olen katsellut noita videoita, mutta toistaiseksi en ole yrittänytkään :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen ;) jos siis haluaa koetella kärsivällisyyttään :D

      Poista
  6. :D tuossa vaaditaan jo aihepiiriin intohimoa. Ei onnistuisi tällaiselta "oota sekuntti, mä lakkaan vielä kynnet" -tyypiltä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta mullahan on intohimoa aiheeseen - ehkä ei kuitenkaan tarpeeksi :)

      Poista
  7. Heheh, tuohan on kuin mun kynsikokeiluni =D Valitettavasti mulle jää useimmiten enemmän siivottavaa kynsiin kuin pöydälle ja lopputulos on se, että kynsilakanpoistoaine kehiin ja perusnudea tilalle ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sitä sotkua piisaa mullakin ja teippauksesta huolimatta oli sormet sutussa ympäriinsä :) ehkä joskus kun paaaljon aikaa !

      Poista

Kiva kun piipahdit, jätithän viestin!