keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Kukkia !

Kesävaatehankinnat ovat himpun verran edistyneet : Lorellasta mukaan tarttui tämä iloisen värinen kukkahame. 
Kohta pääsee toivottavasti käyttöön :)
Tänä aamuna tosin olin töihin lähdössä valkoiset caprit jalassa ja ohut neule takkina, ulko- ovelta käännyin takaisin ja vaihdoin pidemmät lahkeet ja takin... Tuuli oli niin kylmä vielä aamulla. Iltapäivällä töistä tullessani meinasin paahtua ;)
Mutta ihan kohta saa laittaa varvasaukikengät jalkaan ja nauttia tuuletuksesta !
Sääsetä lupasi aurinkoa ja lämmintä loppuviikkoa , nauttikaamme !




13 kommenttia:

  1. Mä huitasin aamulla fillarilla kesähepenissä duuniin...ja sormet oli kohmeessa vielä pari tuntia sen jälkeen ☺
    Luotin, että kyllä se lämpenee - ja niin se teki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänään onkin sitten jo tarjennut lyhytpunttisissakin,hamonen vielä odottaa käyttöönottoa;)

      Poista
  2. Mä en ole vielä saanut edes kesäkenkiä vintiltä alas - ja sulla jo kukkahame ostettuna;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kesäkenkiä olen jo kokeillutkin - sisällä :) ehkä huomenna jo sandaalit jalkaan !

      Poista
  3. Ihana hame! Kirkkaan värikäs ja kaunis. Minä tässä silmäilin jo sandaaleita... saa nähdä koska innostun :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos:) nyt pitäisi löytää vielä sopiva jakku / bleiseri , sininen olis toiveissa löytää

    VastaaPoista
  5. Ihana kukkahame! Niin kesäinen. Vielä kun tulisi ne kesäsäät! Täällä on pilvistä ja aika koleaa tänään, mutta ei haittaa! On viikonloppu! Ihanaa viikonloppua sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Täälläkin on tänään ollut pilvistä, mutta eilinen hellekeli antoi jo uskoa :)

      Poista
  6. Siis mielettömän ihana hame... Mä ihastuin siihen heti... Mikäköhän on Lorellan pienin koko? Musta toi hame olisi NIIN mun näköinen.

    VastaaPoista
  7. Luulen että oli ainakin kokoa M , merkki on Signature Experience , saattaa löytyä muistakin liikkeistä .

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää käydä katsomassa huomenna... Kun olen menossa vatsantähystykseen,niin voisin palkita itseni reippaudesta tuolla hameella... Katsotaan nyt, että olenko reipas ;)

      Poista
    2. Tsemppiä tähystykseen ja ehdottomasti pitää siitä itsensä palkita !

      Poista
  8. Mä muuten ostin tämä hameen Hangosta alkuviikosta kun siellä tuli vastaan ;)

    VastaaPoista

Kiva kun piipahdit, jätithän viestin!