tiistai 26. elokuuta 2014

100.000 rikki , kynsiäänestys ja arvonta !

Olen aivan ihmeissäni, että laskuri näyttää yli 100.000 sivulla käyntiä ! Se on aivan huikea määrä  ! Nykyisin sivullakävijöitä on 400-500 päivässä ja kun aloitin, luulin , ettei tänne kukaan edes löydä ;)
Kiitos teille kaikille ihanat lukijat, kirjaantuneet ja anonyymit, näyttää siltä, että jotakuta nämä höpinät ainakin jollakin tasolla kiinnostavat ♥ Lukijaksihan voit liittyä Bloggerin ja Bloglovinin kautta, sivupalkissa molemmat tarjolla. Tuo Google on mulle ( edelleenkin ) vähän hämärän peitossa...

Moisen ihmeellisen tapahtuman kunniaksi pikkuinen kynsikatselmus ja äänestys + arvonta , mikä näistä kesän kynsistä on eniten mieleesi ? Tulen arpomaan yhden kivan ylläripikkupalkinnon lukijaksi liittyneiden kesken
( enkä pane pahakseni , vaikka liittyisit nyt ☺ ) . Jätä kommenttiboxiin viesti , mikä on sinusta mieluisin sekä mitä kautta seuraat blogiani , aikaa osallistua 31.8.2014 saakka.

1. Hempeät kevätkynnet

2. Pikkasen blingiä arkeen

3. Karkkivärejä nudella

4. Liskomaisen vihreää

5. Ihan kuin pääsiäisenä 

6. Messi is ♥

7. Turkoosia näppylöillä

8. Pinkkiä terästettynä

9. Linnunmunat

10. Kuninkaallista pilkutettuna

11. Raitakokeilu vapaalla kädellä 

12. Kukkia pinkillä

13. Ihanat siniset

14. Perinteikäs punainen

15. Pilkutettua vaaleanpunaista
Olen kyllä välillä näitä asukuviakin ottanut, tuppaavat vaan itsekritiikin takia jäämään näyttämättä :D
Arkipäivän työasuja, jotka monesti ovat päivästä päivään samoja. Siitäkin huolimatta, että inspiroidun ihanista syysasuista ja asusteista - ainakin jollain tasolla , ihan kaikkea kun ei voi kuvitella päällensä laittavan.




Sateesta huolimatta oikein ihanaa viikkoa kaikille ♥
Täällä ainakin sataa juuri nyt ihan saavista kaataen !
Tulkoon pian ne kuulaat syyspäivät, jos kerran kesästä pitää luovuttaa !




22 kommenttia:

  1. Upeita kaikki, ei sujusi minulta, mutta 12 on ihanin. <3 Eli kukkia pinkillä. Ja hienoa ja upeeta tuo 100 000 ja 400-500 lukijaa päivässä, aivan upeeta. Minulla aimo matka sinun saavutuksiin.

    Meitä aikuisia naisia tarvitaan tänne blogimaailmaan.

    Iloisin terkuin Tiia http://minakokeski-ikainen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Onneksi olkoon! Kyllä noilla luvuilla jo kelpaa itseään bloggaajaksi sanoa;) Sinulla on kiva blogi, joten ei ihme, että täällä riittää kävijöitä♥
    Ja meinasi mennä vaikeaksi, mutta tulihan se 14 sieltä - punainen;)

    VastaaPoista
  3. Hieno lukija määrä. Kun itse aloitin niin sama fiilis oli itselläkin "olisipa kiva jos joku edes joskus lukisi mun blogia". Onnea sinulle, minulla tuo ei vielä ole täynnä mut toivottavasti pian.
    Oi mitä lakkoja ja eniten tykkäsin numeroista 2, 10 ja 14. Itsellä tulee lakkailtua juuri tuon 14 värin tyyliin, se vaan on niin ihana.

    VastaaPoista
  4. Hyvä saavutus kävijämäärässä! Kynsistä perinteinen punainen eli nro 14 saa minun ääneni :)

    VastaaPoista
  5. Karkkivärit nudella, ehdottomasti! Bloggerin kautta seuraan :-)

    VastaaPoista
  6. Pikkasen blingiä arkeen on ehdoton suosikki :). Ja nimi kuvaa tätä sun blogiakin.

    Hirmusti onnea sadastatuhannesta ja jatka samaan malliin, niin kyllä me luetaan <3

    VastaaPoista
  7. Hienot luvut olet kerännyt, mutta ihmekös tuo :) 10 on suosikkini, no, koska turkoosi vaan on. Seuraan kaikkia lukemiani blogeja Bloglovinin kautta. Laiha, mutta paras lohtu lopetetulle suosikilleni, Google Readerille.

    VastaaPoista
  8. Nro 2 on ihanin!
    Seuraan bloggerin kautta.

    voilooa@gmail.com

    VastaaPoista
  9. Ihania kynsiä kaikki, etenkin siniset ja turkoosit pilkuilla. En ole vielä siihen syksyyn taipunut, joten viehttävät ne eniten kuten aina kesällä ;) Seuraan bloggerin kautta.

    VastaaPoista
  10. Olenks mä vähän tylsä, mutta tuo yksinkertainen pinkki :)

    VastaaPoista
  11. Onnittelut suuresta kävimäärästä ja kaikista lukijoista. Mulla on vielä kovasti petrattavaa, että pääsisin edes lähelle :)
    Mä oon niin blig blig-fani, että suosikkini on ehdottomasti no 2.
    Seuraan blogiasi Google käyttäjäraadin kautta.
    Oih, kuulakkaita syksypäiviä odotan jo minäkin :)

    VastaaPoista
  12. Huikeita lukuja sulla käy :) Onnittelut :) Olen niin sähkönsinisen perään, että vaikka kaikki on tosi ihania niin voiton vie Kuninkaalliset pilkut :)

    VastaaPoista
  13. Kakkonen on mun mieleeni:) käytän blogilistaa ja muut blogit mulla on suosikeissa ja käyn aina kyttäämässä onko tullut uusia postauksia...

    VastaaPoista
  14. Kakkonen minunkin meleen ja blogiisi olen 'eksynyt' jonkun hakusana googlauksen jälkeen ja jääny vähän kuin koukkuun!
    Kiva seurattava!
    Terveisin Leena (heino.leena(at)gmail.com

    VastaaPoista
  15. Nro1 on mielestäni kaunein :)
    Bloggerin kautta seurailen nimellä Maaria.
    marvu954(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  16. Sinisen ystävänä äänestän nroa 10.
    En edes muista mistä aikoinaan olen blogiisi päätynyt, mutta suosikkeihin päätyi. Seurailen siis ihan anonyymisti käymällä kurkkimassa milloin uutta tekstiä on ilmestynyt :)
    mussaka(at)luukku.com

    VastaaPoista
  17. Onneksi olkoon, isoja lukuja olet saavuttanut. Mun suosikki on nro 1 ja toinen suosikki 14. Bloggerin kauttahan tätä seuraan. Iso kiitos viime arvonnan voitoista! Tulivat ehjänä perille ja kohta pääsevät käyttöön<3

    VastaaPoista
  18. Onnittelut vaikuttavista luvuista!

    VastaaPoista
  19. Onnea suuresta lukijamäärästä!! Suosikkini on nro 12. Bloggerin kautta seuraan blogiasi.

    VastaaPoista
  20. Vielä ehdin, enkö ehdikin :). Punaiset kynnet on mun mieleen eniten. Vaikka turkoositkin on aika kivat. Eli 14 on suosikkini.
    Mahtavia lukuja! Onnea tuhannesti sadasta tuhannesta. Aika paljon kävijöitä! <3

    VastaaPoista
  21. Tykkään tuosta perinteisestä punaisesta ja sitten tuosta vihreästä eniten :) Onnea vilkkaasta trafiikista! (ja pst! taidamme olla yhtä aikaa taas Barcelonassa -me menemme sinne 6.10) :D

    VastaaPoista
  22. Nuo vaaleanpunaiset kukalla eli 12 olivat minulle eniten mieleen. Kiva blogi sinulla, ilo seurailla :) Mukavaa syksyä!

    VastaaPoista

Kiva kun piipahdit, jätithän viestin!