maanantai 15. heinäkuuta 2013

Elämää loman jälkeen - Day one

Helpommalla sujui , kuin luulin :)
Pieniä vaikeuksia oli työpaikan oven avaamisessa , ihan kuin lukko olis jumpitellut vastaan ?! 
Salasana oli tietysti ( onneksi) loman aikana jäänyt unholaan , samoin se salainen paikka, johon olin sen laittanut muistiin ... Eka tunti sujui sulavasti , kun piti saada yhteydet pelaamaan:)
Odottamassa ei ollut kiireellisiä soittopyyntöjä eikä tulipalonsammutuksia, joten aika leppoisasti pääsin aloittamaan.
Huomenna sitten tositoimiin !
Asuna jo Barcelona- asuissa esitelty, vain korvikset vaihtuivat.
Kotiin palatessa Ukkokullan laittamaa ruokaa, oli käynyt kantarelleja poimimassa - nam !





10 kommenttia:

  1. Olipas loma ollut täydellinen, kun salasanat ja muu ei tärkee unhottuu :)
    Tuo ruota-annos, NAM!
    tuksu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihmettelin itsekin tuota totaalista unohdusta ! Kantarellit olivat iloinen yllätys :)

      Poista
  2. Ukot ymmärtää vihannesten päälle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen ymmärtänyt , että makkara on nimenomaan kesävihannes ? Onx mua viilattu linssiin ?! Mutta katso noita kaikkia muita , terveellistä eikö ?

      Poista
  3. Voi niin tuttua! Viime vuonna loman jälkeen olin aivan raivon partaalla iltapäivällä ekana päivänä töissä kun olin niin hidas enkä tiennys missä mikäkin oli :D Siis itselleni ääkisin kun olu (ylllätys?) kuukaudessa asiat unohtuneet :D

    VastaaPoista
  4. Onneksi kuuluu asiaan , hyvä loma siis takana:) Tästä se lähtee ...

    VastaaPoista
  5. Kiva rento työasu! ja kanttarellit... aah, nyt olen kyllä kateellinen! Jos on ollut hyvä loma niin salasanat pitääkin olla hukassa...:D

    VastaaPoista
  6. Näissä vaatteissa on sopivan viileää :) Sienet, etenkin kantarellit , suppilot ja mustatorvisienet ovat herkkua , eikä häpeä herkkutattikaan ! En mää sinne ötökkämetsään mene , mutta onneksi mies tykkää ;)

    VastaaPoista

Kiva kun piipahdit, jätithän viestin!