maanantai 13. lokakuuta 2014

Asukuva

Päivän asuna tänään Barcelonasta ostetut housut ja villatakki, vanha Venlan liivimekko ja Fransan paita. Mukavaa ja lämmintä , työpaikalla on yleensä aina viileää viikonlopun jälkeen. Värimaailma on kovasti mieleeni ! 
Kaulassa Kalevalaa , Vanamo ja Ainoa , korvissa Vanamot. Huulipuna unohtui , eikä nyt ole näihin väreihin sopivaa . Huulipunan valinta on minulle tosi haastavaa ! Toivon löytäväni huulikynistä sopivan värin, kunhan jaksaisin mennä kokeilemaan . 
Kuva on jälleen kerran kiireessä töissä napattu, malli sama kuin ennen ;)


22 kommenttia:

  1. Tykkään ja värit on minunki mieleen :)

    VastaaPoista
  2. Minulle tulee yleensä syksyisin viehtymys juuri tuohon väriyhdistelmään. Tsemppiä työkiireisiin :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Syksyn värejä ovat minullakin, värimaailma kääntyilee vuodenaikojen mukaan :) kiitos tsempeistä , et taida vielä mukaan kaivata, puuhaa lienee riittämiin !

      Poista
  3. Tykkään kovasti, kaikki näyttää upealta. Villatakki aivan ihana.

    Kivaa päivää toivotteleepi Tiia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ❤️ Villatakki onkin mukavan pehmoinen js kivan ohut , ei tule liian kuuma sisälläkään , ainakaan töissä.

      Poista
  4. Oi kun kiva kokonaisuus. Kauniit värit myös.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Dah- eikun Satu ;) niin pitkään totuin jo tuohon nikkiisi ;) olen kummasti viehättynyt tuohon burgundiin/viininpunaiseen ,jopa violetin sävyyn taas. Harmaata on vaatekaapissa ollut ennenkin , kuten tuo jo muutaman vuoden vanha liivihame.

      Poista
  5. Kiitos Cheri❤️ Kiva kun jätit viestiä :)

    VastaaPoista
  6. Kiva asukokonaisuus. Villatakki ja housut ovat mainio yhdistelmä tuon liivihameen kanssa. Tykkään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) olen ollut aiemmin tosi huono pitämään housuja hameen alla ja legginsit ei oo mun juttu , mieluummin sitten sukkikset. Mutta tää yhdistelmä tuntui hyvältä :)

      Poista
  7. Itse olen löytänyt vasta nyt huulipunan. Tätä ennen olen ollut värittömän kiilteen käyttäjä mutta voih kuinka ihania punaiset kynnet ja huulet ovatkaan. Eilen tulikin postista huulikiillettä joka on ehdoton lempparini jota tilaan aina vain uudestaan ja uudestaan. Harmi kun töissä ei saa kynsilakkaa käyttää.

    VastaaPoista
  8. Sama täällä , huulipunat olivat vuosikausia pannassa , kuivattivat liikaa huulia. Nykyisin ne ovat paljon kosteuttavampia. Onneksi mun töissä saa olla kynnet lakattuna , se kun on mun lempijuttu ;)

    VastaaPoista
  9. Tuo viininpunainen taisi olla tämän(kin) syksyn muotiväri ja hyvältähän se aina näyttää!

    VastaaPoista
  10. Niinhän se on ja tänään juuri löysin kaapista viime vuonna ostetut , astetta tummemmat housut , käyttöön pääsevät nekin :)

    VastaaPoista
  11. Viininpunainen sopii ihanasti syksyyn. Huulipunan valinta on tosiaankin haastavaa. Tahtoisin löytää jonkin aika kirkkaan punaisen, mutta sitten en uskallakaan. Ihania puistoja tuolla Barcelonassa! Teillä oli varmasti hyvä matka. :)

    VastaaPoista
  12. Huulipunan valinta on todella hankalaa ! Kerran istuin puoli tuntia Sokoksella ja myyjä kokeili minulle varmaan 30 eri punaa , mutta oikeaa väriä ei vaan löytynyt . Barcelona on ❤️

    VastaaPoista
  13. Kauniin värinen takki ja iiiihanan väriset kännykänkuoret! Huulipunan valinta on helppoa, en ikinä käytä ollenkaan. :D

    VastaaPoista
  14. Kiitos :) pinkit ne kännykänkuoret olla pitää ja mieluiten vähän blingit ;)
    Minä olen vasta opettelija huulipunan käytössä , en ole minäkään juuri niitä käyttänyt . Siksi tuo värin valintakin lienee niin vaikeata !

    VastaaPoista
  15. Kaunis asu<3 Tuollainen viininpunainen neuletakki olisi niin kiva lisä omaankin komeroon! Ja housut!

    VastaaPoista
  16. Minä olenkin tänä syksynä vähän hurahtanut tuohon väriin ;)

    VastaaPoista

Kiva kun piipahdit, jätithän viestin!