lauantai 3. marraskuuta 2012

Heijastuksia ja hämäriä kuvia




Pyhäinpäivän ulkonäkö on ollut varsin harmaata, mutta tein kuitenkin aamupäivällä pienen kävelyretken lähiympäristössä ajatuksenani kuvailla kuralätäköitä ;) Laitoin siis oikein saappaat jalkaan ja lähdin etsimään sopivia kuvauskohteita. Ulkona olikin mukavan lämmintä ja tuuletonta, auringonpaiste vain puuttui. Tässä saalistani erilaisista heijastuksista:



Huomaa kyllä, että kuvat ovat kuralätäkön kautta otettuja : D. Koska näistä ei näyttänyt todellakaan tulevan kovin kauniita kuvia, siirryin yhteen lempipaikoistani eli Sorsapuiston rannalle.

     

          
                                              
          

 Ukkokulta meni katsomaan Ipan peliä ja minä olen istunut puoli päivää koneella järjestelemässä valokuviani,joita onkin kertynyt syksyn mittaan melkoinen määrä. Poistelin vähän huonoja otoksia ja jaottelin kuvia eri kansioihin. Illansuussa innostuin vielä piipahtamaan hämärähommissa, tuloksia tässä:

       


        
Leppoisaa illan jatkoa, jättäkäähän kommenttia ja erityisesti uudet lukijat, tervetuloa joukkoon!
PS: Onko teillä muilla hankaluuksia järjestellä kuvia sopusuhtaisesti? Näen aina kovan työn niiden järjestelyn kanssa ja sitten, kun tallennan, ne on kuitenkin vähän miten sattuu...

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia, oma suosikkini on tuo kolmas kuralätäkön kautta kuvattu. Mä on myös takkuillut sen kanssa, etten saa kuvia edes kahta rinnakain blogiin, mutta en ole saanut aikaiseksi tutkia, mitä asialle olisi tehtävissä, vai onko mitään :) Mukavaa pyhäinpäivän iltaa sinne :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Hanna! Eka vastaukseni meni (ehkä ) sun sähköpostiin, sellainen nero minä olen :D . Luulin , että voin muka suoraan gmailin kautta laittaa tänne kommentin , höh ...

    VastaaPoista
  3. Nuo veden kautta heijastukset ovat mun kuvauskohdesuosikkeja. Heijastuksessa vain on sitä jotain. Hyvin olet onnistunut :). Mun pitäisi kans tehdä koneelle kuvasiivous. Ehkä inspiroidun sun esimerkistä.

    VastaaPoista
  4. Kuvasiivous on kyllä hyvä aika ajoin tehdä, vaikka onkin työlästä puuhaa ;)

    VastaaPoista

Kiva kun piipahdit, jätithän viestin!