maanantai 10. joulukuuta 2012

Onko hampaanpaikkauksella takuuaika?

Nautiskelin äsken pienen iltapalan, pari siivua Tampereen riävää ja kahvia palan painikkeeksi. Kun olin syönyt, tuntui takahampaassa tuttua särmää ja karheutta - mitä ihmettä ?! Juurihan kolme viikkoa sitten olin hammaslääkärissä ja kyseinen lohkeama paikattiin! Ja nyt se mokoma paikka on siis lähtenyt irti!
Laskukaan ei ole vielä erääntynyt... Täytyy vain toivoa, että saisin vielä ajan ennen joulua, sillä hieman ikävästi jälkiruuaksi nauttimani taatelikakun makeus vihlaisi :(
Kaipa hammaslääkärilläkin joku takuuaika on työlleen, eikö vaan ? Olen tähän mennessä ollut ko. lääkäriin tyytyväinen , on ollut nopea tekemisissään ( vai onko vika siinä?) ja mukava mies.
Huomenna siis aikaa varaamaan.

Tälle kojulle ei ole asiaa ennenkuin hammas on kunnossa ;)



6 kommenttia:

  1. On varmasti takuuaika. Minulla lohkesi paikka noin puolentoista vuoden jälkeen ja sain uuden ilman maksua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinhän minäkin luulen, kolme viikkoa on aika lyhyt kestoaika paikalle, kun vanhat maalaamista on olleet tiukasti kiinni kohta 40 vuotta!

      Poista
  2. Ja just ehdit mulle kertoa, että selvisit vähällä minuun verrattuna;) Toivottavasti saat ajan pian. Ja kyllä saat varmaan korvauksetta, jos nyt jo lohkesi. Minulla taas edessä kidutus ensi viikon torstaina - eivät meinaa saada millään kuntoon sitä mun murheenkryyniäni...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kivaa, sain itsekin ajan ensi torstaille :D Ei kun uudestaan kitumaan :(

      Poista
  3. Kiitos blogini vierailusta! Näin löysin tännekin ja tulen toistekin!

    VastaaPoista
  4. Mukavaa kun löysit ja etenkin kun tulet uudelleen , lämpimästi tervetuloa <3

    VastaaPoista

Kiva kun piipahdit, jätithän viestin!