sunnuntai 23. marraskuuta 2014

Lankaa,laiskottelua ja lasagnea

Sen minkä olen kiireiltä kerinnyt , olen laiskotellut . Ihan luvan kanssa ja lupaa en kysynyt muilta kuin itseltäni ;)
No en nyt sentään ihan patalaiska ole ollut , käynhän töissä joka arkipäivä. 
Iltaisinkin teen hommia jatkuvasti , uusi neule puikoilla . Juu , älkää kysykö mitä harmaalle viitalle tapahtui ... Mulla on edelleen ongelma olkapäiden kanssa ja jätin sen nyt vähän mietintämyssyyn. 
Seuraava siis alulle ja vielä ei ole tietoa , mitä siitä tulee ;)



Huomasin taas , että kun silmäni osuvat joihinkin värisävyihin , ne etsivät samoja sävyjä jatkuvasti. Olin nimittäin ennen tuota huurre - lankaa löysin tämän Tom Tailorin ruusupuseron Sokoksen aletangolta. 


Tänään oli mun kokkausvuoro ja päätin räväyttää ! Tein lasagnea ihan itse , alusta loppuun asti . No jaa , en kasvattanut lehmää ja lypsänyt maitoa juustokastikkeeseen enkä pistänyt sitä jauhelihoiksi , mutta you know what I mean :D
Ohjeen otin Pirkka- lasagnepaketin kyljestä , noudatin sitä orjallisesti , paitsi että lisäsin tietty valkosipulia ja mausteitakin vähän reilummalla kädellä. 
Lopuksi maltoin paistamisen jälkeen antaa sen levätä parikymmentä minuuttia. 
Oli hyvää ❤️ 





Loppuun vielä viikon kynnet ja kiitoskukka asiakkaalta ( miten syklaamia hoidetaan ?) 
mukavaa marraskuun loppua ❤️