keskiviikko 6. toukokuuta 2015

Täydellinen kauppalappu

Minulla on tapana kirjoitella kauppalappuja . Lapuiksi olen kerännyt pahvisia muistilappuja , jotka olen itse omin pikku kätösin leikannut esim. tyhjentyneistä teepaketeista , puurohiutalepaketeista, alusvaatteiden ja sukkien tukipahveista ym. Mistä vaan,missä on pahvinen , toiselta puolelta kirjoituskelpoinen tausta. 
Tämän tavan olen ominut äidiltäni ja hyvin toimii :) pahvilista on helppo löytää taskusta tai käsilaukusta eikä se mene ruttuun . Ja samalla säästää paperia ja hyödyntää pahviroskia . Kätevä emäntä ! 

Mutta asiaan :
Vanhempi poikani on ollut viikon päivät sen verran kipeänä, että on tarvinnut äidin apua (❤️ ) . Olen siis saanut kunnian käydä kaupassa hänelle ja hänen tekemänsä lista on kyllä listojen kunkku ! 
Ekan kerran , kun toivelistan sain, olin aivan otettu - äitiparka on säästetty selvästi ylimääräiseltä vaivalta ! 
Tätä listaa ei tietty oltu tehty pahvilapulle, se tuli sähköpostilla ;)




Helppokos tämän kanssa oli suunnistaa hyllyltä toiselle ! 
Mites, kuka tekee listoja ja jos , niin vanhanaikaiseen tapaan lapulle vai muita apuvälineitä käyttäen ? Vai oletko niin hyvämuistinen ettei lappua tarvita ?

Asiasta kolmanteen , kesän lomamatka on ollut parisen viikkoa varattuna , suuntana tällä kertaa Kreikan saarista Skiathos ❤️ tästä lisää varmaan , kunhan kerkiän ...